40 OGÓLNOPOLSKI RAJD HDK PCK „CZERWONA RÓŻA” MIKOSZEWO 2016


RAJD ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 21-25 CZERWCA 2016r koszt wynosi 270 zł. od osoby – dzieci do lat trzech są zwolnione z wszelkich opłat. Jeden klub może zgłosić tylko jedną drużynę składającą się z minimum pięciu osób. ZGŁOSZENIA PRZYJMUJE AGNIESZKA DRZEWIECKA TEL: 501200126 DO DNIA 31 MARZEC 2016r WSKAZANY POŚPIECH Z UWAGI NA OGRANICZONĄ ILOŚĆ MIEJSC!!! ORGANIZATOR ZAPEWNIA:

 Zakwaterowanie na terenie ośrodka wypoczynkowego ,,KORONA” w Mikoszewie przy ulicy Gdańskiej 16, w pokojach 3- i 5- osobowych.  Wyróżnienia i nagrody dla zwycięzców w konkurencjach sprawnościowych, konkursach wiedzy itp.  Bezpłatne wycieczki ( autokary ) oraz wejścia do muzeów i inne atrakcje turystyczne.  Dwa posiłki dziennie (śniadanie, obiadokolacja).  Gwarantujemy czajnik, aby umożliwić parzenie kawy lub herbaty ( 1 sztuka na klub ).  Dyskoteki z udziałem zespołów estradowych, muzyka na żywo, muzyka elektroniczna.  Możliwość zrobienia zakupów na terenie ośrodka (sklepik  )  Gry : piłkarzyki, cymber – gaj, tenis stołowy, gry planszowe.  Dobrą zabawę  Pogodę i uśmiech przywozimy ze sobą  Na jednostce organizacyjnej, delegującej drużynę na rajd, spoczywa obowiązek:  Ubezpieczenie wszystkich uczestników drużyny od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków na czas podróży i czas trwania rajdu.  Zgłoszenie liczby uczestników biorących udział w wycieczkach wyjazdowych do Jantaru, Sztutowa, Gdańska, Gdyni. Jest to o tyle istotne, iż na tej podstawie zamawiane są autokary oraz bilety do muzeów itp. Liczbę uczestników należy wpisać na karcie zgłoszenia. Wycieczki dla uczestników rajdu są bezpłatne. Gwarantujemy udział w wycieczkach wszystkim uczestnikom, nie będziemy jednak zamawiać większej ilości autokarów i biletów dla osób, które nie zostaną zgłoszone wcześniej.  Wyposażanie drużyn w apteczki turystyczne  Przygotowanie drużyn do wzięcia udziału w konkurencjach sprawnościowych oraz do udziału w konkursach wiedzy o regionie, konkursach wiedzy o PCK HDK  Zapoznanie członków drużyn z regulaminami : ośrodka ,,KORONA” w Mikoszewie.  Z regulaminem korzystania z basenu odkrytego (niewielkiego , ale zawsze  ) oraz z regulaminem Ośrodka Korona w Mikoszewie zapoznamy uczestników na miejscu.  Przygotowanie drużyny do przemarszu drużyn rajdowych podczas uroczystości rozpoczęcia rajdu. Przemarsz drużyny jest konkurencją punktowaną do ogólnej klasyfikacji drużyn. Obowiązki uczestników rajdu:  Posiadanie dokumentu tożsamości  Posiadanie stosownego ubioru zarówno do konkurencji sportowych jak również wycieczek turystycznych z poszanowaniem miejsc takich jak Katedra Oliwska w Gdańsku oraz Muzeum Stutthof w Sztutowie  Przestrzeganie regulaminów i zasad na terenie Ośrodka Wypoczynkowego ,,KORONA” w Mikoszewie  Znajomość Hymnu Polskiego Czerwonego Krzyża  Punktualne stawianie się na posiłkach oraz na zbiórkach wycieczek.  Odbieranie posiłków wyłącznie z kartkami.   Ustawienie się podczas uroczystego rozpoczęcia rajdu w wyznaczonych przez organizatora miejscach. ( co bardzo ułatwi nam sprawy organizacyjne oraz ocenę drużynowej konkurencji przemarszu) Organizator rajdu nie ponosi odpowiedzialności za wypadki i szkody powstałe z winy uczestników oraz za rzeczy pozostawione na terenie Ośrodka Wypoczynkowego ,,KORONA”  W przypadku zagubienia klucza uczestnik pokrywa koszty dorobienia / 15 zł /. Sprawę proszę traktować bardzo poważnie i honorowo.  Zakaz używania własnych grilli przy budynku mieszkalnym (możliwość zrobienia grilla za zgodą dyrektora obiektu w wyznaczonym miejscu, po wcześniejszym uzgodnieniu)  Wpłacone wpisowe nie podlega zwrotowi  Każda drużyna i każdy zawodnik mogą zostać wykluczeni z wzięcia udziału w konkursach i zawodach w przypadkach : – dewastacji mienia publicznego, środowiska naturalnego – niszczenia wyposażenia ośrodka -spowodowania szkody, wypadku lub narażenia osób trzecich na niebezpieczeństwo -zachowania wbrew przyjętym zasadom moralno- obyczajowym -nadużycia alkoholu lub środków psychotropowych (narkotyki, dopalacze itp.) Ramowy Program Rajdu ,,CZERWONA RÓŻA” Mikoszewo 2016r. Wtorek 21 czerwca 2016 r. – zakwaterowanie uczestników rajdu od godziny 12:00. -oficjalne otwarcie rajdu o 17:30 (drużyny ustawiają się na placu rozpoczęcia rajdu według wyznaczonych przez organizatora miejsc), odśpiewanie Hymnu Czerwonego Krzyża, wciągnięcie flagi. – przemarsz drużyn wokół placu (pierwsza punktowana konkurencja rajdowa). -wspólne biesiadowanie przy poczęstunku. -odprawa kierowników drużyn o godzinie 19.30. -niespodzianka dla wszystkich uczestników – ,,NOCNE ZBIERANIE BURSZTYNÓW NA PLAŻY” (zbiórka o godzinie 22:00 na placu przed budynkiem) Trasa pieszego przejścia nad morze ok. 1,5 km w jedną stronę, wyruszamy w dwóch grupach. o tej samej godzinie. W związku z tym, iż jest to pora nocna oraz nieznany teren, uprasza się o nieoddalanie się od grupy i przewodnika (wychodzimy razem, wracamy razem) a także o rozsądek w spożywaniu napojów alkoholowych . Środa 22 czerwca 2016 r. – śniadanie 07.30 do 08.15 – od godziny 09.00 akcja poboru krwi ( punkty do ogólnej klasyfikacji drużyn – procentowa ilość uczestników, którzy oddadzą krew). – od 09.00 planowane wyjazdy uczestników na zwiedzanie :  Pasieka u Strusi, hodowla pszczół (możliwość degustacji i zakupu miodu).  Odwiedziny w Art-Inwazji Owadów (wśród atrakcji tor przeszkód dla dzieci i dorosłych, poza konkursem).  Zwiedzanie z przewodnikiem Muzeum Stutthof , złożenie hołdu pomordowanym. Dzięki naszym sponsorom uczestnicy nie pokrywają żadnych kosztów  – obiadokolacja 16.30- 17.00 – konkurs wiedzy o PCK HDK – 18.00 – konkurs plastyczny dla dzieci do 8 lat pt. „ W krainie Piratów” , godzina 18.00 – konkurs ,, złów rybę” dla dzieci i dorosłych 18.30 ( zwycięża osoba, która złowi najwięcej ryb w określonym czasie ) – sztafeta drużynowa 18.30 ( udział bierze wyłącznie 5 osobowa drużyna zgłoszona w pierwszej piątce na karcie zgłoszenia ) – konkurs sprawnościowy dla prezesów klubów  – spotkanie kierowników drużyn 20.00 – dyskoteka wielopokoleniowa 20.30 Czwartek 23 czerwca 2016 r. – śniadanie 7.30 – 8.15 – wycieczka autokarowa do Gdańska – wyjazd 08.15 – zwiedzanie Europejskiego Centrum Solidarności – spotkania z Postaciami z czasów kiedy tworzył się ruch Solidarność , koncert organowy w Katedrze Oliwskiej w Gdańsku, czas wolny na Starym Mieście /Dzięki sponsorom i zaangażowaniu organizatorów za zwiedzanie i dojazdy uczestnicy rajdu nie ponoszą żadnych kosztów/ . – obiadokolacja 17.00 konkurencje sportowe i konkursy 17.30 – krzyżówka niespodzianka  ( 2 wybrane osoby ze zgłoszonej drużyny 5 osobowej) – konkurs sprawnościowy ,,Rzut kaloszem” 18.00 (dzieci do lat 12) – wszystkie chętne osoby – konkurs sprawnościowy „ Rzut kaloszem” dla dorosłych 18.00 ( 1 osoba z drużyny ) – konkurs sprawnościowy rzut piłką do celu 18.00 (dzieci) – konkursy sprawnościowe organizowane przez kluby: bieg z piłeczką na łyżce , Kręcioł im. A. Kryszaka – hasło rajdowe / 1 hasło z każdej drużyny / oraz kronikę klubową przynoszą prezesi na spotkanie kierowników drużyn w czwartek. – spotkanie kierowników drużyn 20.00 – zabawa przy zespole muzycznym 2+2 – muzyka na żywo, początek o godz. 20.30 , utwory lansowane na listach przebojów. Akcja poboru krwi podczas pobytu w Gdańsku, ambulans ustawiony przy Europejskim Centrum Solidarności lub na Długim Targu przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ. Piątek 24 czerwca 2016 r. – śniadanie 7.30- 8.00 – wycieczka autokarowa do Gdyni – wyjazd 8.20 – zwiedzanie Akwarium Gdyńskiego, Muzeum Marynarki Wojennej (wystawa stała oraz plenerowa), czas wolny na Skwerze Kościuszki, możliwość zrobienia zdjęć, wejście do portu Marina, drobne zakupy – 16.30 obiadokolacja – 17.30 konkurs wiedzy o regionie – 18.30 : spotkania towarzyskie i wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami rajdu, wspólne biesiadowanie przy ognisku, śpiewanie piosenek, opowieści, wspomnienia, dowcipy. Gry planszowe, tenis stołowy itp. – 21.00 dyskoteka pożegnalna Akcja poboru krwi podczas pobytu w Gdyni, ambulans ustawiony blisko Muzeum Marynarki Wojennej przez Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ. Sobota 25 czerwca 2016 r. – śniadanie 8.00 do 9.00 (pobranie suchego prowiantu na wyjazd powrotny) – oficjalne zakończenie rajdu 10.00 – rozdanie nagród, wyróżnień, dyplomów – wręczenie odznak Zasłużony Honorowy Dawca Krwi Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.

Komentarze są zamknięte.